Asta e pentru voi, cei care sunteți în căutare de păreri despre cel.ro, înainte de a face o comandă la ei pe site sau în magazin.
Pe data de 23 iunie 2018, ne-am prezentat în showroom-ul cel.ro de la Apaca pentru a ridica un scaun de gaming comandat cu o zi înainte. Am plătit 900 de lei, am luat scaunul și am plecat. Este vorba de un scaun Gaming Gamdias Achilles E1 L Negru (modelul acesta, doar că pe negru). De-asta nici nu l-am luat de la eMAG, pentru că aveau doar albastru. L-am ales pe acesta pentru că suportă până la 200 de kg (conform specificațiilor) și nici soțul meu nu e tocmai slăbuț. Mai are totuși cale lungă până la 200, dar am zis să fim siguri că nu vor fi probleme.
S-a montat și folosit scaunul cam trei săptămâni în condiții foarte bune, adică eram chiar mulțumiți de alegerea făcută. Apoi a început să scârțâie. Dar scârțâit, nu glumă. Dacă eu voiam să citesc în dormitor și soțul meu să se joace în sufragerie, la fiecare mișcare de-a lui mă simțeam ca în casa groazei. Trecuseră deja cele 14 zile în care produsul putea fi returnat. Evident că nu am avut nicio clipă dorința de a-l da înapoi. Am aruncat și cutia produsului din prima zi. Noi l-am cumpărat să-l folosim, nu să ne plimbăm cu el.
Pe data de 21 iulie, s-a făcut o cerere către service. Menționez că cel.ro nu are un număr la care să poți suna ca să vorbești cu cineva despre vre problemă. Totul prin mesagerie. În acel mesaj s-a prezentat situația deranjantă care apăruse și s-a cerut un sfat. Persoana care s-a ocupat de cerere a făcut solicitare la curier să vină să ridice produsul să-l ducă la service, doar că a uitat să ne anunțe și pe noi de treaba asta. Ne-am trezit cu Fan Courierul la poartă. Cum să trimiți scaunul asamblat, cum să-l împachetezi, la cât de mare e, când tu nu mai ai nici măcar cutia (pe care nu mai ești obligat s-o păstrezi)?
S-a anulat cererea respectivă. La câteva zile, am dus noi scaunul la ei. La service nu se lucra pentru că service-ul era în service, cum ar veni. Ni s-a spus că produsul nu poate ajunge la service decât prin curier. Really? Pe site scrie că La aducerea / expedierea produsului pentru garantie… Mie nu-mi sună a obligativitate de a trimite printr-un curier. După ce am insistat, explicându-le că scaunul a fost ridicat din showroom și ni se pare normal să poată fi recepționat tot acolo, din moment ce service-ul figurează la aceeași adresă, au acceptat să-l primească în showroom, urmând să fie preluat de cei de la service când vin din vacanță. Băgați de seamă că pentru ei e important doar să vândă, nu să ofere service pentru produsele deja vândute!
Pe 30 iulie l-am lăsat la ei. Pe 7 august deja trimiseseră răspuns să ne ridicăm produsul pentru că a fost testat și din punctul lor de vedere este OK. Noi nu văzusem acel mesaj la data respectivă (nu știu de ce), așa că am încercat să-i contactăm telefonic, pe data de 14 august, la unul din numerele de la departamentul vânzări. Zeci de minute în telefon ascultând muzică… Singura metodă de comunicare acceptată este online, prin formular.
Într-un final, am găsit mailul primit pe 7 august de la ei. Azi am mers la showroom pentru a ridica scaunul. L-am primit plin de praf, deci e posibil ca el să nu fi părăsit niciodată depozitul cel.ro. Ei susțin că produsele sunt trimise spre testare și remediere la producător. Nu cred asta. De ce pe foaia pe care am primit-o azi, nu apare numele, adresa și stampila producătorului care să-mi ateste treaba asta? Am primit doar o bucățică de hârtie care scrie cel.ro peste tot decizie service test OK.
Am cerut să se consemneze pe foaia de recepție a produsului că noi nu suntem de acord cu decizia și că produsul pleacă de la ei în aceeași stare și cu aceeași problemă pentru care fusese adus și să fie semnat și pus ștampilă. Nu am primit nici asta. Am primit o ștampilă cu Corsar Online Service pusă în dreptul câmpului dedicat clientului.
Am solicitat să vorbim cu un superior. Nu există. Am rugat să vină cineva de la departamentul Service pentru că am vrut să refuzăm un produs care ne era predat de bun, când el nu e deloc așa. Nu se lucra, deși fuseserăm invitați să ridicăm produsul strict în intervalul orar în care erau oamenii la service (orele 16:00 – 18:00). Ulterior, un tip care stă la un birou în spatele căruia scrie Consultanță Clienți a reușit să ofere maximum de lipsă de respect, spunându-ne că nu e nimeni cu care să putem vorbi, să ne descurcăm singuri, și ne-a închis ușa în fața.
La cel.ro nimeni nu se prezintă, nimeni nu poartă ecuson. Nu au șef, au program când vor și sunt interesați doar să vândă, nu să și ofere o experiență plăcută cumpărătorului pentru a-l atrage și altă dată. Singura garanție este că vi se iau banii. Mai departe, vă privește. Angajatul cel.ro vă invită să vă descurcați. Și, dacă-l întrebați cu cine ați avut onoarea, o să vă râdă în față pentru că ați fost fraieri și ați venit să le dați lor 900 de lei.
Cert e că nu recomand nici magazinul, nici produsul despre care am vorbit azi. Reclamație la ANPC nu am făcut încă pentru că toate documentele sunt pe numele soțului și el nu are încredere că ar rezolva ceva. Refuză să mai piardă alte ore pentru o cauză deja pierdută.
Foarte urat din partea lor.
Atata poate firma asta.
Hmmm..poate ar trebui să faceți o reclamație la ANPC, poate totusi se rezolva ceva. Mi se pare bătaie de joc toata situatia. Nici nu e un produs ieftin si e păcat de banii dati, chiar si ieftin de ar fi fost cred ca era datoria lor sa rezolve problema. Păcat…
Cu produsul am rezolvat ca l-a sudat sotul meu si nu mai zcartaie, dar si-a pierdut una din functii. Mie, in schimb, mi-a ramas gustul amar al atitudinii personalului.
Doamne fereste,in ce lume traim,Doamneeee.
Traim in lumea pe care o meritam.
Recomand si eu sa incercati sa contactati ANPC-ul. Nu stiu cum ati rezistat sa treceti prin toate chestiile astea, ca eu n-as fi avut atatat rabdare si m-as fi dus imediat la ANPC si eventual si alte institutii abilitate sa ia masuri in astfel de cazuri (nu cunosc inca, dar as fi facut tot posibilul sa aflu daca exista si altceva). Astfel de incidente trebuiesc incheiate cu plangeri.
Ioana, pe mine nu ma lasa al meu, ca eu as fi sunat atunci la ANPC sa vina sa imi spuna si mie cum functioneaza un magazin fara superiori.
Îmi pare rău de experiența neplăcută ce ați avut-o!
Totuși încercați cu protecția consumatorilor, cum ti-am mai spus și pe fb ,doar așa am putut rezolva și eu cu Orange. Și la mine telefonul era cumpărat pe abonamentul soțului și când sunau de la Orange voiau sa vorbească doar cu el,deși el era la serviciu și nu avea timp de dispute cu ei.Am stat 30 de min de vorba cu un consultant de la Orange, am explicat situația, am trimis mail la ei și nu am reușit nimic. Soțul își pierduse răbdarea și încrederea ca se va rezolva problema. Eu cu încăpățânarea mea de capricorn, am strâns toate actele și fotografii cu telefonul în cauza și am depus plângere la opc în numele soțului, apoi l-am anunțat și pe el.Mare i-a fost mirarea când la aproape o luna a fost contactat telefonic în legătură cu reclamația, iar a doua zi deja avea telefon nou.
Nu renunțați sub nici o formă la drepturile voastre. Succes în rezolvarea problemei!
Multumesc mult pentru ca ai impartasit povestea cu noi. La mine sotul nu a vrut sa mearga mai departe sa ne mai enervam. Si-a sudat scaunul si a inchis capitolul. Eu nu pot sa il inchid.
Pfui ce situatie aiurea…
Imagineaza-ti ce nervi pe mine!
Reclamație la ANPC neaparat!!!Se va rezolva sigur! Eu am inchis un magazin in cartier de la o cutie de lapte 🙂
Pe bune? Te felicit!
Fereasca Dumnezeu sa ai astfel de probleme, si nu numai de genul acesta. La noi, mori cu dreptatea in mana. Nu stiu decat sa te timita la plimbare, sa se joace cu nevii, timpul si banii tai. E plina tara de incompetenti si de sarlatani de care te lovesti de ei la tot pasul, nu ai cum altfel, fiindca sunt pusi acolo, in locul ala ca sa depinzi de ei. Il inteleg si pe sotul tau, trebue sa se innarmeze cu multa rabdare. Eu, din cauza unor incompetenti din sistemul medical, am renuntat sa lupt ptr. dreptul meu, fizic si psihic nu am mai putut. Anul acesta mi l-am recapatat abia, dar cu o pierdere de 200 lei la pensie. Avantaj, tot ei.
La tine situatia e de-a dreptul de plans. Ti-am mai zis. Nu stiu cum rezisti. Adica stiu ca nu ai ce face, dar e strigator la cer.
ANPC zic și eu. Am o prietenă care a reclamat o clinică Regina Maria pentru că i-au amețit niște teste, imediat s-au dus peste ei. La cât timp ați pierdut cu dusul și întorsul de la ăștia de la cel.ro, puteți pierde 10 minute să faceți o reclamație online la ANPC. Stând fix pe scaunul problemă, să vă motiveze 😀
Eu nu l-am convins pe Mr. al meu sa faca reclamatie. Si-a luat scaunul la munca si l-a sudat.
Eu nu mă las niciodată, desi poate unii zic ca sunt nebuna, imi apar drepturile si banii cu orice pret. am avut o experienta neplacuta si eu zilele trecute cu Orange si Telekom, am obtinut ce mi-am dorit dupa multe telefoane si analize, dar am rezolvat si le-am explicat ca eu nu ma las pana nu ma imi rezolv problema. Si ghici ce? Satui sa le stau in coaste, mi-au rezolvat favorabil problema. Aaa, si mai e ceva, i-am amenintat cu datul in judecata pentru incalcarea clauzelor din contract si a functionat de fiecare data. Deci trebuie insistat si luptat mult.
Nebuna sigur nu esti ca nici eu nu m-as fi lasat daca as fi fost factura pe nunele meu, crede-ma.
Po;itica ca in Romania .Nu ma mai mira nimic ;banuiesc ca si daca era ambalat din nou tot u se facea nimic .
Clar nu. Dupa ce am citit pe net in ultimele zile, nu-mi mai pare rau nici ca nu am facut reclamatie OPC. se stie bine cine e firma asta, cate magazine are si toate pe acelasi sistem, iar ele continua sa functioneze.
Eu cand am o problema si nu imi este rezolvata, fara discutie ANPC. Nu traim chiar in tara lu Papura Voda. Comerciantii astia de 2 lei, trebuie sa stie sa isi respecte clientii
De 2 lei, dar uite ca au vreo 5-6 magazine…
Nu pot sa cred ca o firma atat de mare poate fi atat de ignoranta cu un client care a platit o suma destul de mare pentru un produs. Mi s-ar fi parut normal ca problema sa fie rezolvata intr-un fel ca doar nu dai 900 lei pe un produs de care sa te bucuri cele 14 zile si apoi sa nu-l poti returna si nici service-ul sa nu ofere garantie. Imi pare rau de experienta avuta si daca tot ai dat ceva banuti pe el eu zic sa incerci si o reclamatie la OPC. O faci atat pentru tine cat si pentru cei care vor sa mai cumpere de la ei si se vor lovi fix de aceeasi problema
Sunt niste tepari cei de la CEL.ro . Dupa ce am facut comanda de un produs unde era mentionat ca va fi livrat in decurs de 4 zile, in ziua a 5-a ma amanau pentru a doua zi, acelasi lucru si in ziua a 6-a si a 7-a. Dupa ce tot am scris si reclamatie si un email despre ce se intampla, nimeni niciodata nu raspund la acestea. In ziua a 6-a mi-au pus si telefonul la respins si ii contactam doar de pe alte numere de telefon. NU RECOMAND ACESTE MAGAZIN!
Eu nu vreau sa mai aud de ei. Nu cumpar nici daca au reducere 50%.
Salutare,
AVTI GRIJA CU CEL.RO….
COMANZI ON-LINE UN PRODUS SI OPTEZI PTENTRU RIDICARE DIN MAGAZIN (AI INCURCATO RAU DE TOT)….
DACA VREI SA RETURNEZI PRODUSUL I-ATI ADIO…. NU MAI PRIMEAZA COMANDA ON-LINE CI RIDICAREA DIN MAGAZIN DUCE LA PUNCTUL DE A NU PUTEA RETURNA PRODUSUL….
SA VEDEM ANPC-UL CU CINE TINE CU VANZATORUL SAU CU CUMPARATORUL…. EU INCLIN SPRE PRIMUL…
MI-e greata si de Cel.ro si de ANPC si de tot. Cel.ro nu ar face magariile astea daca nu ar sti ca in Romania merge asa!
Voi stiti doar sa va plangeti si sa exagerati extrem de mult, nu stiti sa respectati regulile magazinelor respective. Daca ti s-a spus sa-l trimiti prin curier, pai il trimiti prin curier. Nu conteaza cum l-ai achizitionat tu. A doua chestie, voi ca oameni, nu va ganditi la ce nivel sunt magazinele ca cel.ro ? Cati oameni intra pe magazinele lor online si in showroom-urile lor ? Cate comenzi si cate produse sunt cumparate de la ei ? Voi credeti ca nimic nu se poate intampla gresit sau nimic nu poate merge tocmai roz ? Vi se pare ca au de a face cu 2-3 oameni pe luna ? Normal ca nu exista numere de telefon la care sa vorbesti cu cineva, se poate doar prin e-mail in scris. Daca ar afisa numere de telefon pe site-urile lor, cum credeti ca ar decurge acele apeluri ? La numarul mare de oameni care incearca sa sune in acelasi timp ? Cine crezi ca sta cu tine la telefon sa piarda timp, cand ai e-mail la dispozitie ?
La orice magazin online exista plusuri si minusuri, este imposibil sa fie totul perfect si sa nu apara din cand in cand o problema la un client, dar oricum, 90% din cumparatorii online atunci cand achizitioneaza ceva, acestia exagereaza extrem de mult si au impresia ca ei sunt sefii si ca au prea multe drepturi, numai asta au in cap, reclamatii, ANPC, politie, judecata etc etc.
Daca comandati ceva de pe internet si intampinati o problema, incercati sa ramaneti calmi si sa respectati exact indicatiile magazinului respectiv pentru solutionarea cat mai rapida a problemei, voi singuri va faceti aceste probleme, daca voi imediat incepeti cu reclamatii, ANPC, politie, judecata. De plans si de amenintat stiti, dar sa respectati politicile magazinelor online nu stiti.
Probabil ești de la cel.ro. Emag are comenzi de 100x mai multe ca voi și nu au atâtea probleme.
Nu tin in brate nici Emagul, ca si astia s-au smecherit cu preturile si transportul, dar cu garantiile nu am avut probleme la ce am luat de la ei. Si in niciun caz cu atitudini precum cele de care m-am lovit la cel.
Am cumparat o trotineta electrica Xiaomi M365 pe firma ( Din pacate) si dupa 5 luni nu a mai functionat, a fost trimisa in garantie la CEL.RO si au anulat garantia pe motiv ca a intrat apa in ea, ceea ce e total neadevarat. Pentru reparatie mi-au cerut costul de nou al trotinetei si prefer sa cumpar alta.
Nu recomand CEL.RO, anuleaza garantiile fara nici un motiv, blocheaza comentariile pe facebook, pur si simplu asta e modelul lor de business, sa traga tepe.
Eu nu mai vreau sa am de-a face cu ei. M-am convins.
De BF am comandat ceva de la ei și am plătit cu cardul. Apoi să aflu că nu au produsul pe stoc. Eu acum voi sta cu banii blocați o perioadă bună. Mi-a spus un prieten că sunt neserioși și acum m-am învățat minte.