Nu mi-a plăcut lenjeria de pat de la Vivre, dar tot îi recomand. Află motivele!

Povesteam eu pe Facebook, acum câteva săptămâni, că am plasat o comandă pe acest site și că așteptam cu mare nerăbdare să primesc cele 2 lenjerii de pat comandate. Prima dată am aflat de Vivre când au avut un concurs, acum câțiva ani. Am câștigat atunci o lenjerie de pat pe care o folosesc și acum. Ulterior am mai cumpărat 2 lenjerii de la ei și au fost la fel de mișto ca prima. Anul ăsta se pare că n-am mai avut noroc.

Am primit lenjeriile săptămâna trecută. Ca model erau superbe, fix ca în poză, cu aceleași culori vii. Ce nu mi-a plăcut mie la ele a fost materialul. Nu erau bumbac 100% în niciun caz. Era ceva ciudat. Pe ambalajul lenjeriilor avem descrieri în bulgară (cred), pe certificatul de conformitate scria că vin din Olanda, dar erau fabricate în Tailanda (trăiască globalizarea!). Nu mi-a dat prin cap să fac poze pentru că nu plănuisem să scriu despre această experiență.

Am fost foarte dezamăgită și chiar nervoasă. Așteptasem 3 săptămâni să ajungă la mine, nu primisem ce-mi dorisem, trebuia să plătesc acum și taxa de retur, să aștept 2-3 săptămâni să-mi primesc banii înapoi și oricum pierdeam banii dați pe transport. La asta mă gândeam atunci când Mihaela mi-a lăsat un comentariu la o postare de pe blog și îmi spunea că toate taxele astea ar trebui suportate de vânzător.

Ei bine, Vivre chiar asta a făcut. Am făcut cerere de retur exact în ziua în care am primit comanda, undeva după ora 16:00. La ora 18:00 deja ne suna curierul pentru retur.  Nu am plătit nici măcar un leu transportul produselor înapoi la vânzător. Asta a fost pe data de 13 iulie. Azi, 20 iulie, a venit un nou mail de la ei prin care mă anunță că transferul a fost făcut și că urmează să-mi primesc banii azi-mâine, în funcție de cum se mișcă banca.

Surpriza și mai mare este că s-a returnat întreaga sumă. Eu am mai făcut retururi la care am și plătit transportul produsului înapoi către magazin și, din suma achitată, mi s-a reținut taxa pentru livrarea inițială a comenzii. Ei bine, la Vivre, 323 de lei am plătit, 323 de lei voi primi.

Deși n-am fost mulțumită de produsele primite (eu punând mare preț pe material pentru că nu suportă pielea mea sinteticele), până la urmă experiența cu Vivre a fost una plăcută. Chiar nu am pierdut nimic în urma acestei achiziții, ba chiar aș zice că am câștigat ceva pentru că de acum încolo n-am să mai permit niciunui vânzător să mă pună pe mine să plătesc returul comenzilor online.

Ăsta e principalul motiv pentru care mă încăpățânez să-i recomand încă. Ăsta și experiențele anterioare, când am primit lucruri mișto de la ei.

Etichete:

Related Posts

Previous Post Next Post

Comments

    • Amy
    • 20/07/2017
    Răspunde

    Asa se intampla si la FashionDays. Si eu tot lenjerie am returnat, curierul a venit rapid sa ridice produsul, iar in cateva zile mi-am primit si banii inapoi. Ahh…si returul a fost gratuit, da! 🙂
    Imi plac magazinele care ofer retur gratuit, imi ofera mai multa incredere.

    1. uite la FashionDays la mine a fost cu noroc si nu am returnat. Bine, de acolo am luat doar incaltaminte si accesorii pana acum.

  1. Răspunde

    asta mi se pare super! site-urile vand, nu produc, ele achizitioneaza produse impachetate si nu au de unde sti (decat daca verifica expres) ca ce e in interior respecta ce scrie pe eticheta. Da, frumos e ca firma inainte sa aduca la vanzare ceva din Thailanda sa comande cate un sample, sa desfaca si sa vada daca chiar e bumbac, daca are dimensiunile scrise si calitatea visata si apoi sa comande 100 produse (iar visez de cum sa se faca un lucru bine? 😀 😀 ).

    1. ai perfecta dreptate la faza asta, dar mai e ceva sa stii ca poti sa iei dintr-un lot sa fie bumbac si apoi din altul si sa nu fie acelasi material. Am patit-o eu la Jysk 😀 Nu le iau apararea neaparat celor de la Vivre si de fapt niciunui comerciant care vinde ceva fara sa verifice el insusi daca produsul corespunde etichetei.

    • Valeria Chertes
    • 20/07/2017
    Răspunde

    Bine ca ti-a returnat baniii.

    1. nu se punea problema sa nu ii returneze, dar nu ma asteptam sa mi-i dea pe toti.

  2. Răspunde

    Eu tot zic ca voi cumpara lenjerii noi, dar nu am avut deloc timp si nici chef asa ca acum ma bucur…Nu ma bucur pentru problema ta, dar e bine ca stim despre ce e vorba daca trecem prin asa ceva.

    1. de-asta am si scris, ca sa ii ajut pe cei care ajung pe blogul meu.

    • Rotaru Gabriela Tatiana
    • 20/07/2017
    Răspunde

    Bine ca stim si noi sa nu dam comanda si sa vina cine stie ce.Ma bucur ca ai primit banii inapoi,ca s-a rezolvat cu bine problema.Multumiri de articol draga Cristina.

    1. eu ccred ca le mai acord o sansa 😀

    • ghelbere elena
    • 21/07/2017
    Răspunde

    Imi plac magazinele care fac transportul gratuit. Nu suntem noi de vina pentru ca marfa cumparata cu corespunde cu prezentarea facuta de ei pe site.

    1. ar fi culmea sa fiu eu de vina. Daca vor sa nu mai primeasca retur, sa se asigure ca au in punga ce srie pe eticheta.

  3. Răspunde

    Eu am cumparat de la ei perne pentru scaune si sunt foarte multumita de ele chiar daca am asteptat mult sa vina comanda.

    1. pai am zis ca si eu am mai cumparat lucruri de la ei, dar acum e prima data cand avem probleme.

  4. Răspunde

    Eu am 13 sau 14 comenzi pe vivre si toate au fost ok. Majoritatea sunt lenjerii de pat de foarte buna calitate. Ce m-a determinat sa le acord incredere 100% a fost faptul ca la un moment dat comandasem o lenjerie de pat pe care au refuzat sa o trimita pe motiv ca nu erau multumiti de calitatea ei. Si ca sa nu ma supar ca nu o sa primesc comanda respectiva mi-au dat un voucher.

    1. de-asta am si zis ca ii reccomand si le mai acord o sansa. Nu am asa multe comenzi ca tine, dar alea 3-4 au fost cu succes pana acum.

  5. eee, asa da! parca zic eu ca nici la kurtmann nu am mai platit returul acum ceva timp, cand nu nimerisem marimile…nu mai tin minte exact. dar imi plac magazinele de genul asta, care sunt organizate, se misca repede si bine si nici nu te supun la costuri inutile!

    1. Probabil pierd ceva bani, dar castiga mai mult la capitolul increderea clientului.

    • Iacob Elena
    • 21/07/2017
    Răspunde

    E bine ca pana la urma totul s-a terminat cu bine. A fost o experienta ok desi nu ai fost multumita de produs. Jos palaria pentru site-ul acesta!

    1. lenjerii acum mi-am luat din alta parte ca nu mai aveam timp sa astept 3 saptamani, dar nu renunt complet la shopping-ul pe site la ei.

  6. Mă bucur că te-am putut ajuta chiar și cu un sfat. Eu am trecut prin fel de fel de experiente si m-am documentat. Uneori au inteles cu frumosul, alteori a trebuit sa ii amenint cu legea.
    Important e sa vada ca noi, clientii, ne cunoastem drepturile si trebuie sa ne folosim de ele.

    1. avand in vedere ca in majoritatea magazinelor lucrurile astea se platesc, mie nici nu mi-a dat vreodata prin cap ca legea ar zice altceva.

    • Angelica Popa
    • 22/07/2017
    Răspunde

    Frumos și corect din partea lor! Tocmai acest lucru mă determina să nu fac cumpărături online, îmi place să văd produsul, să compar, să analizez alegerea.

    1. umblasem peste tot sa caut ceva din bumbac, zau. La ei stiam eu ca gasesc…

    • nicolae claudia
    • 22/07/2017
    Răspunde

    nu am comandat pana acum la ei..desi recunosc ca m-am uitat pe site-ul lor de cateva ori..au multe lucruri faine

    1. la capitolul chestii pentru bucatarie sa stii ca sunt foarte bine aprovizionati

  7. Răspunde

    Am intalnit putine firme care respecta acest aspect. Nici chiar Fashion days nu este numai lapte si miere care se lauda acum ca returul este complet gratuit. Este complet gratuit si totusi transportul platit initial ramane bun platit. Asa era cand am comandat eu si cand m-a luat la rost o doamna de la ei. De parca era vina mea ca o pereche de adidasi marimea 46 de la Calvin Klein nu au fix aceeasi dimensiune cu o pereche de adidasi similara de la aceeasi firma! oare este vina mea si pentru aceste aspecte tehnice care nu ma privesc pe mine?!

    1. pai sa puna mana sa le masoare manual si sa fac tabel sa stie oamenii ce cumpara. Sunt de acord cu tine.

      • Constantin Ion
      • 29/10/2020
      Răspunde

      De doi lei

    • Sabina
    • 01/03/2019
    Răspunde

    Mda… experienta mea cu un retur la vivre nu e asa placuta!!! Mi-au confirmat ca in ziua fixata va veni curierul intre orele 9-17!!! sa ridice coletul. NU A VENIT NIMENI! Si nimeni nu s-a sinchisit sa ma anunte in vreun fel daca au schimbat datele sau nu…. Sunt foarte dezamagita, imi placea vivre…
    Preferam sa platesc returul, dar sa functioneze!
    De asemenea, cred ca ar fi corect sa aiba o optiune cu parerile/experientele clientilor pe site! Si evaluarea produselor lipseste cu desavarsire!!! De exemplu, eu am primit un set de cesti la care una avea buza julita/ciobita…. no comment!

      • Cristina Dragomir
      • 03/03/2019
      Răspunde

      da, chiar este o idee buna sa accepte review-uri, ca pe emag. Ne-ar ajuta mult.

    • Constantin Ion
    • 29/10/2020
    Răspunde

    De doi lei

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

0 shares