Acum o săptămână, a fost botezul nepoatei mele. Pentru că nu am reușit să-i cumpăr un cadou atunci, din motive pe care nu vreau sa le detaliez, am vrut să-i fac un cadou după botez.
Plănuiam de mult timp să-i cumpăr o pereche de cerceluși și am scotocit tot internetul în căutarea modelului perfect. Știți deja că iau decizii destul de greu. După 3-4 ore de căutări, reușisem să mă opresc la o pereche de cerceluși din aur cu cireșele, de pe site-ul bijuteriei Matarangă. Am plasat comanda și am așteptat cuminte să mă sune curierul să îmi aducă cercelușii. Asta pentru că bijuteria respectivă este în București și m-aș fi așteptat să îi primesc chiar în aceeași zi.
Nici vorbă. După aproape 48 de ore de așteptare, am decis să le scriu eu să întreb când primesc produsul comandat. M-a sunat o doamnă de la ei și ce credeți? Dacă tot am întrebat eu, au zis să mă anunțe și pe mine că nu sunt de găsit cerceii. Da văzusem pe site că erau ultima pereche dar nu-mi imaginam că, din moment ce m-a lăsat să îi pun în coș și abia după aceea a apărut stoc epuizat, nu voi primi cerceii respectivi.
Măcar dacă mi-ar fi zis că a intervenit o eroare de soft și cerceii nu mai sunt pe stoc! Măcar de ar fi avut bunul simț să mă sune imediat după plasarea comenzii pentru a-mi comunica acest lucru! Nu. M-au lăsat să aștept pentru ca, atunci când am venit cu întrebarea, să-mi spună sec că nu se știe unde sunt cerceii, că s-au pierdut. Cum, Doamne iartă-mă, s-au pierdut? Or fi ei mici, dar nu-s chiar boabe de orez lipsite de importanță.
Eu întreb cum s-au pierdut. Cică nu se știe, nu-și explică. Mi se recomandă alt model. Îi spun că nu mă interesează alt model și tace. Insist și întreb dacă există vreo șansă să fie găsiți. Din nou ezitare. N-am auzit nici un ne cerem scuze, nimic. I-am lăsat în plata Domnului, evident. Doar nu era să aștept până la Paște după ei!
Mi s-a părut o situație, o explicație și o atitudine penibilă. Tind să cred că nu i-au avut deloc pe stoc și că n-a dispărut nimic. După ce că au puține bijuterii pe site, nici acelea nu sunt disponibile. Ne jucăm de-a vânzarea de bijuterii, lăsăm omul să facă o comandă, îl ținem 2 zile în așteptare și apoi îi spunem că e ghinionist și au dispărut cerceii comandați și îi recomandăm noi o altă pereche care seamănă. Cum naiba seamănă o pereche de cercei cu inimioară albastră cu unii cu cireșe roșii, eu nu mă prind!?
Aveți idee unde or fi dispărut cerceii respectivi? Ați pățit vreodată așa ceva?
Buna, draga mea! Imi pare rau ca s-a intamplat asa…din pacate am patit – o si eu cu o pereche de pantofi…eu cred ca asta e strategia de a- si vinde marfa))) in mintea lor au impresia ca reusesc sa pacaleasca oamenii …ei pun un produs pe site sa atraga atentia si dupa vin cu scuza,, nu mai avem pe stoc…nu vreti altceva?))))
asa mi-am zis si eu. Am mai patit si prin alte magazine. E un comportament specific pentru piete…
eu zic ca este o stategie sa te faca sa cumperi altceva ,nici macar nu isi cer scuze cum ar fi normal ,pacat asa pierd clienti
cred ca il fac eu, ca tot am eu noroc mai mereu de specimene de genul asta :))
Ar trebui un site in care sa scrie fiecare ce a patit in acest comert on line facut in dorul lelii…de opameni incompetenti si needucati, sa poti vedea „antecedentele” firmei de la care ai fi tentat sa cumperi ceva!
Inca nu am patit asa ceva si nici nu vreau ,off doamnee ce nesimtire.
poate trebuia sa imi cer scuze ca i-am deranjat 😛
Foarte urat, cata nesimtire.
Eh, tot raul spre bine pana la urma ca am gasit altii mai draguti cu fluturas.
Ziceai ceva de muză? :)) Mi-ai dat idee de articol. O să afli mai târziu de pe blog ce îmi dispar în mod constant…
eu plang dupa cercei, tu dupa sosete :))
Site-uri ce nu-si respecta clientii si uite asa pierd încetul cu încetul si „bruma” de cumpărători.Urata situatie si enervanta.Am patit si eu acelasi lucru dar nu vreau sa-mi amintesc ca s-a lăsat cu…Ziua sa-ti fie frumoasa draga mea si uita trecutul…
cu nervi? Eu ce nu suport este ca m-au lasat sa astept 2 zile pentru ca sunt ei incapabili sa-si gestioneze produsele.
Daaa.Am patit cu o rochie comandata de pe un site unde trebuia sa astept 2 saptamani comanda.Dupa 2 sapt am sunat:Ne pare rau,s-a inchis site ul” 🙁 am luat apoi de la o firma serioasa:Poema,cadou pt sora mea
vaii, astia si mai dusi cu pluta!
Foarte urat din partea lor….firma serioasa
eu chiar am crezut ca sunt seriosi
Da..foarte ciudat. Eu nu am patit asta pana acum. Si pe mine ma scot din sarite persoanele astea care nu au nici macar bunul simt de a-si cere scuze atunci cand apare ceva de genul asta. Sunt de acord ca se poate intampla, a fost o eeroare..dar nesimtirea nu e o eroare..din pacate e sport national la noi..:(
hai mai, eroare intr-un magazin, pe asta chiar nu o cred 😀
Buna! Si eu am patit-o cu o pereche de incaltari de pe net. Bineinteles ca nu am acceptat oferta lor si nici nu am mai vrut sa mai comand alta data. Nu-mi place sa mi se bage pe gat ceea ce nu vreau.
pai zau asa, era clar ca vazusem toate modelele si alesesem deja ce imi placuse, n-aveam nevoie sa imi arate ea alt model…
In ziua de azi te poti astepta la orice. Eu nu prea am incredere in cumparaturi de pe net,mai ales ca stiu pe cineva care a comandat pantofi si au venit unii purtati si rupti. Doamne fereste !
am vazut si cazuri de genul acesta, mai ales in grupurile de licitatii.
Prefer sa cumpar bijuteriile din aur la fata locului. Nu vreau sa am parte vreo surpriza neplacuta cum observ ca multi au patit-o.
Ultima data m-am dus in Obor si am gasit bijuterii foarte frumoase si la un pret mult mai bun decat in celebru Victoria (oricum au cam disparut toate pe acolo).
eu am luat de la bijuteriiania si n-am avut probleme
Urat din partea doamnei vanzatoare,macar sa-si fi cerut scuze,asa ar fi fost normal,dar asa e la noi,putini au bun simt!
asta e, daca nu mi-au vrut banii…
Poate cand a vrut sa ii trimita, persoana respectiva a vazut ca sunt draguti si a zis sa ii opreasca pentru ea. :)) Zic si eu, o posibilitate. 😀
eu la asta nu m-am gandit 😀
Asa se intampla cu site-urile neprofesioniste care probabil isi au sediu intr-o camaruta si daca ar mai avea in interiorul camarutei o persoana ca Criss a mea … posibil sa-i fi ratacit!
Poate au de invatat din aceasta experienta si pe viitor vor realiza ca un client nemultumit face cat 10 multumiti
au doua bijuterii in Bucuresti si sunt destul de cunoscuti…
😛 😛 Cristina am patit si eu ceva de genul dar pentru niste carti. Culmea eu am primit si email de confirmare 😀 . Dupa o saptamana ma hotarasc sa sun la ei si surpriza: cica nu mai sunt pe stoc cartile…. Poftim?????
O fi patruns vreun soarece in mod fraudulos in depozit. Nu se stie…
Doamne!Cat neprofesionalism! Nici nu stiu daca sa ma mai mir. Si eu m-am tot confruntat cu situatii de acest gen: fara raspuns!
Vindem dar n-avem ce vinde…
Voiam sa intru si eu pe site, ca se apropie ziua nepotelului meu. Nu mai vreau!
Mda. Eu cand lucram administram un site. Faceam intermediere asa ca la mine stocul era „plin” ca asa era contractul cu furnizorul (acesta era in acelasi oras). Aveam un stoc, iar ce comenzi veneau in plus le comandam de la fabrica direct. Mi le aducea in aceeasi zi inainte de a veni curierul la noi. Faceam pe fuga coletele. Dar daca imi spunea ca produsul X e disponibil in alta zi, eu in secunda urmatoare sunam clientul si imi ceream scuze. Se intampla rar, dar nu lasam pe nimeni sa astepte un produs de care poate avea nevoie urgent.
Irina, stii cum se zice: nu toate mustele fac miere.
Au disparut in neant. Cred ca mai bine era sa mergi la un magazin cu bijuterii si sa-ti alegi. Acolo au mai multe modele si in plus ii si vezi cum arata in realitate.
Nu prea gasesti cercelusi pentru copii peste tot 🙁
Nu am pățit, dar seamănă cu acele vânzătoare care încearcă din răsputeri sa -ți bage pe gât alt model de pantofi,ca na dacă nu are nr tău la cei care ți-au plăcut, poate, poate o să-i cumpări pe cei recomandati de ea,ps eu chiar am pățit-o cu o vânzătoare ??
nu esti singura care a patit una ca asta, te asigur. Sa vezi cum e cand incearca sa iti vanda o bluza mai mare pentru ca nu are masura ta…