Încă o casieră cu aer de divă și un mesaj pentru Auchan

Aseară, în jurul orelor 19:30, am intrat la cumpărături în Auchan Pallady. Menționez că eu merg de obicei în magazinul din Drumul Taberei, dar aseară ne aflam în zonă, în vizită la cineva. Am achiziționat mai multe lucruri, printre care și niște becuri. La casă am avut surpriza să intre la un alt preț, evident mai mare decât cel de la raft (nu știu cum se face că niciodată greșeala nu este în defavoarea magazinului). Dar nu, nu asta a fost problema.

După primele 5 minute, petrecute la prima casă, am decis să renunțăm la setul de becuri. Apoi, soțul meu, care nu prea suportă greșelile de genul ăsta, a intrat din nou în magazin pentru a verifica prețul produsului pentru a doua oară. A venit cu un set de becuri și s-a așezat la o altă casă pentru că acum îi era clar că el are dreptate, că acel cod de pe produs corespunde cu cel de pe de pe raion (atenție! nu era eticheta de la raft, era un banner uriaș, genul acela de reclamă pe care o vezi de la jumătatea magazinului).

Înaintea soțului meu, la casă, se afla o bunică de vreo 50-60 de ani, foarte sărăcăcios îmbrăcată, cu nepoata (o fetiță de vreo 9-10 ani). Printre puținele lucruri pe care și le permitea, adusese cu ea la casă o caserolă cu ceva carne. Avea eticheta aceea de produs aflat la promoție. N-a putut lua acel produs pentru că, din cauza umezelii, eticheta se deteriorase și lipsea ceva din cod. Doamna casieră a  bombănit ceva. N-am auzit ce. Femeia se uita lung la pui, când casiera l-a luat și l-a aruncat scârbită ceva mai încolo. Femeia iese și își pune produsele într-o sacoșă textilă pe care o strânsese, ca pe o comoară, în mână.

bottegaverde.ro

Era rândul soțului meu. După scanarea produsului, a cerit să fie sunați cei de la raionul electrice (unde, dacă interesează pe cineva de la Auchan, nu funcționează panoul la care se pot testa becurile) pentru a lămuri problema cu prețul greșit. Convorbirea cu reprezentantul raionului a durat 2-3 minute sau poate mai mult. În tot acest timp, doamna sau domnișoara R. Alina își aranja părul, și-l mângâia, stătea întoarsă cu profilul, arătându-ne și o parte din spate, și strâmbându-se la adresa noastră. Între timp, aud copilul spunându-i bunicii ”Mamaie, dar puiul nu îl luam? Îl putem lua. Hai să intrăm, să îl luăm și să mergem la altă casă!”. Au plecat, dar nu înainte ca cea mică să mai întoarcă o dată capul, privind la puiul rămas pe bandă.

După ce și-a terminat programul de coafat și strâmbat, tanti casiera ne-a îndrumat spre serviciul de relații clienți (cu o greață cum rar mi-a fost dat să văd). I-am făcut reclamație scrisă și am depus-o în urna pe care mi-a indicat-o angajata de la recepție. N-am putut să nu remarc faptul că urna era deschisă. Cel mai probabil, fiind prietene între ele, angajatele se protejează una pe alta, scoțând și aruncând sesizările.(de aici și nepăsarea duduii când a auzit de reclamație).

bun-simt-casiereReclamația mea nu a fost pentru preț. Greșeli există, oricare le putem face. Nici nu era o supărare asta pentru că mi-am luat diferența de bani înapoi. Eu reclam comportamentul unei tipe care are senzația că banda cu produse e podiumul pe care poate defila, o femeie fără pic de bun simț la adresa celor care nu afișează ținute scumpe, un om lipsit de maniere, o tupeistă care, chiar și când i-am spus că i-am observat comportamentul și o reclam, mi-a vorbit cu același dispreț.

La cei de la Auchan am rugămintea să facă niște cursuri de bun simț, maniere și ținută la serviciu și să le reamintească angajaților că nu-s directori. Casierei îi doresc din suflet ca, într-o zi, să fie îmbrăcată cum era femeia aia și să nu poată pune pui pe masa copilului pentru că o casieră i-a trântit caserola și i-a spus sec că nu poate lua produsul acela.

PS: respect pentru toate casierele și angajații cu cei 7 ani de acasă! Este o plăcere să interacționezi cu ei.

Related Posts

Previous Post Next Post

Comments

    • dumittrescu raluca
    • 03/10/2016
    Răspunde

    rara gasesti o casiera dragutza ,cu mult bun simt ,toate sunt ciufulite daca pot spune asa ,parca nu ar fi serviciul lor mai ales ca trebuie sa lucreze cu clientii,bine a facut cu reclamatia desi cred ca a fost in zadar

    1. Răspunde

      Nu sunt toate. Am la Cora niste Doamne de mi-e jena sa ma uit in ochii lor, atat de modeste si cu bun simt sunt!

    • Nicolae Claudia
    • 03/10/2016
    Răspunde

    Nici eu nu suport nesimtirea si grosolania. Si eu am fost casiera intr-un supermarket pe timpul facultatii, dar imi respectam clientii ca datorita lor puneam o paine pe masa luna de luna. Sper ca Auchan sa i-a masuri.

    1. Răspunde

      In timpul facultatii am lucrat ca vanzatoare la un magazin de pantofi dintr-o piata. Nu conta ce purta omul care intra in magazin sau ca eu eram pe stop sau ca ma certasem cu mama. II zambeam si, daca avea nevoie sa il ajut sa se incalte, cu mare drag o faceam.

    • victorita
    • 03/10/2016
    Răspunde

    Cunosc astfel de „specimene”. Avem si noi prin Târgu Jiu. Ultima oară acum o săptămână mi sa întâmplat la Mall, la KFC în Târgu Jiu, deci, Cristina după cum vezi, NU sunt pe cale de dispariţie.

    • Pusa Raisa
    • 03/10/2016
    Răspunde

    Si cand te gandesti ca sunt atatea persoane care nu se pot angaja nicaieri ,aceste „”dive „” se dau importante si se comporta iresponsabil , fara pic de rusine >

    • Valeria Chertes
    • 03/10/2016
    Răspunde

    Doamne de cate ori am patit si eu asemeea chestii. In ziua de azi trebuie sa cauti cu lumanarea un lucrator comercial cu cei 7ani de acasa.

      • Macarie Dorina
      • 29/12/2022
      Răspunde

      Acum 10 minute am fs la auchan pallady am solicitat unei casiere sa imi scaneze produsele tinand cont ca nu suntem obligati sa o fc ea imi raspunde pe un ton agresiv si daca nu le scanezi tot aia este ca tu adica eu sunt obligata asta este singurul auchan cand am intalnit o casiera agresiva verbal ea mg la urmatoarea casa scanand produsele unui client .

  1. Răspunde

    Am fost si eu aseara al Auchan sa cumpar un uscator de rufe si niste botosei Cristinei de stat prin casa. M-am tot uitat la acel raion si am ales o pereche de botosei. Ca idee erau 15 si 20 lei si cand ajung la casa …. culmea …. erau fix aia de 20 lei. Ii explic casierei ca pe raion costa 15 lei si a zis sa ma duc la relatii clienti sa intreb pentru ca nu stie.
    Am intrat din nou sa verific. Acesti botosei erau pusi in dreptul pretului de 15 lei si putea-i fi indusa foarte usor in eroare. Am renuntat sa ii schimb cu unii de 15 lei pentru ca dura mult prea mult si Cristina nu etse genul de copil care sa stea locului si sa accepte.

  2. Răspunde

    Genul acesta de persoane sunt foarte tupeiste si se cred niste frumuseti. Am mai avut si eu tangenta cu agest gen de persoane si dupa ce ca sunt tute au si figuri

    • Tatiana Sorina
    • 03/10/2016
    Răspunde

    Ohoo peste tot gasesti impaiate deastea de vorbesc urat,de parca ne-am duce sa cersim. Chiar lipsa cei sapte ani de acasa.

    • Mara
    • 03/10/2016
    Răspunde

    Casiere, vanzatoare, sefe de sala sau de magazin, sau simple persoane care scriu pe pagini ale SOCIETATILOR DE COMERT, toate ar trebui sa revina cu picioarele pe pamant, ca, in realitate, ele primesc o leafa ca sa ajute la vinderea produselor deci a ne servi pe noi, cumparatorii, fara de care n-ar exista aceste magazine! Parte din adaosul comercial pe care-l suportam in pretul platit, merge la ele in buzunar! Nu invers! Toate mucoasele tampite si fara educatie ar trebui sa lucreze orice dar nu cu oamenii! Consider vinovate persoanele care angajeaza asemenea specimene. Taxez mereu comportamentul neadecvat si, daca toti ar face asa, n-ar mai exista specia asta!

    • Rox
    • 03/10/2016
    Răspunde

    Si nu sunt putine astfel de specimene. Eu dau frecvent peste ele(ce noroc am!) As vrea sa le dau exemplu pe cele de la Kaufland(relatii cu clientii) care in loc sa se ocupe de clienti, isi povestesc vietile private. Si sa nu care cumva sa le intrerupi… ca-ti arunca niste priviri…

    • Hacman Mariana
    • 03/10/2016
    Răspunde

    Te felicit pentru reclamatia facuta! Nu vreau sa par rautacioasa ,dar din ce in ce mai des ma confrunt si eu cu astfel de situatii…sincera sa fiu ,nu pot suporta ,sa vad cum sunt umiliti unii oamenii… iar de inselat nici nu mai vb…oare se va schimba ceva in tara asta.?)))…Bataie de joc…parca am fi presul caseritelor))))

    • Aida Dolce
    • 03/10/2016
    Răspunde

    Nici nu stiu ce sa zic..sunt ele oameni,nu pot zambi mereu..treaba cu reclamatia nu mi place..

    1. Răspunde

      De ce? Crezi ca mie mi-a placut sa se strambe la mine in timp ce isi facea parul inele scarbita?

  3. Ce scarbe… Am mai dat si eu peste cateva astfel de specimene. Eu nu inteleg la ce mama naibii te mai angajezi casiera daca tu faci fitze la prima faza care ti se intampla. Parca zici ca.mi faci o favoare ca ma bagi in seama. Da fir.ar mama ei de treaba, femeie, tu iei bani acolo si am pretentia sa ma tratezi cu bun simt, ca nu lucrezi in magazinul lu ma.ta! Nu te.am pus eu sa te angajezi acolo. Daca nu stii sa te porti cu oamenii, du.te.n alta parte. Si eu am zile proaste, dar nu ma manifest fata de oamenii cu care interactionez!

    1. Răspunde

      Crede-ma ca eram asa bine dispusa ca nici nu as fi bagat-o in seama pentru strambaturi. Mie mi-a ramas in cap copilul privind la puiul ala sau ce o fi fost pe banda.

    • Elena Leonte
    • 03/10/2016
    Răspunde

    Vai,fereasca-la sfantul sa patesc asa ceva. Mi-e scrba la propriu de lumea in care traim. Cu ce se credea ea superioara? Studii banuiesc ca nu avea,dat fiind faptul ca era casiera.

    • Claudia's Choice
    • 03/10/2016
    Răspunde

    Reclamatie pe loc la manager. Eu nici nu mai stau la discutii cu casiera la chestii de genul. Chem managerul si gata.

  4. Răspunde

    Si eu am observat aceeasi „greata” la unii angajati de la Carrefour si de la magazinele de fitze. Cred ca ar trebui sa faca niste cursuri de bune maniere pentru ca altfel ii submineaza clar afacerea omului cu atitudinea lor. Eu una nu cumpar nimic de la astfel de oameni.

    • Barbalata Mirela
    • 03/10/2016
    Răspunde

    Te inteleg Cristina. Si eu am patit-o. CulmeA tot la Auchan. De fapt era Real inainte.
    Din pacate mai sunt si astfel de neplaceri. Reclamatii? Pierdere de timp. Cel putin asta cred eu 🙁

    • Cris Tina
    • 04/10/2016
    Răspunde

    Din pacate, astfel de surprize am avut si eu in magazinul din Pallady (si nu numai), dar eu am renuntat sa imi mai bat capul si sa pierd timp pretios pe la case. Ultima oara pe lista neagra a fost detergentul Omo Ultimate cu un pret de casa mai mare cu 6 lei fata de cel de la raft. Am returnat produsul si mi-am recuperat banii. Oricum in Pallady am observat ca sunt cu totul alte preturi fata de celelalte magazine, produsele nu sunt atat de proaspete (de multe ori mi-a fost teama sa cumpar), anagatii sunt putini si slab pregatiti. Asa ca poate dna cu fetita a fost mai castigata ca nu a putut sa isi ia puiul, decat sa se imbolnaveasca mai bine fara. Eu am patit-o cu peste proaspat si nu mai cumpar niciodata, prefer viu (gasesc in Selgros).
    Nesmitire si atitudine ostila din partea angajatilor gasesti, din pacate, cam peste tot, multi din ei n-au cei 7 ani de acasa. Astfel de specimene am intalnit si la Penny, Profi, magazine de cartier, piata, etc.

    • Kamy camelia
    • 04/10/2016
    Răspunde

    Urasc persoanele care numero ai cei sapte ani de acasa,mai ales casierele,care se uita la tine de sus ,daca cumva mai gras sau daca esti imbracat mai altfel,nu numai in romania sunt astfel de persoane si in alte tari e la fel

    • stoica claudia
    • 04/10/2016
    Răspunde

    OFF ,NU TE MAI DUCI SA CUMPERI DE ACOLO DACA SUNT NESIMTITI ,CUMPERI DIN ALTA PARTE !

    • ghelbere elena
    • 04/10/2016
    Răspunde

    Casieresele nu au cum sa stie de ce un produs la raft are un pret iar aparatul de taxat arata un alt pret. Bun, pana aici. O singura data am intalnit o asemenea specima si ghici tot intr-un hipermarket unde te astepti ca toti angajatii sa fie draguti si amabili.

    • Delia
    • 04/10/2016
    Răspunde

    Am o vanzatoare la Non Stop care baga frica in clienti.

    Tin minte ca prima oara cand s-a angajat acolo, m-am dus sa iau bilet de autobuz si ea m-a intrebat de care. Cum nu prea calatoresc cu mijloace de transport in comun, nu am inteles intrebarea si i-am repetat: bilet de autobuz. A inceput sa rada in hohote si malefic :)) apoi s-a calmat si m-a intrebat ” vrei de Expres sau normal”?
    Daca intri si saluti, mai nou raspunde, dar in scarba, insa daca ii multumesti si saluti din nou la plecare, te ignora.Iar felul in care iti arunca produsele pe care le cumperi te duce cu gandul la o psihopata.

    • Daniela Dodoi
    • 04/10/2016
    Răspunde

    Pădure fără uscaciuni nu exista.Pacat de firma la care lucrează.

    • Daniela
    • 04/10/2016
    Răspunde

    Din pacate cei din comert au un tupeu fantastic (de la simpli angajati pana la seful de magazin). Te taie si din vorba, dar si privirea este dispretuitoare. Rar mai sunt cu bun simt.

  5. Răspunde

    nici eu nu tolerez si fac reclamatii. De obicei fac si pe email. Daca nu ii convine jobul si pozitia, poate pleca; oricand vor fi altii care vor munci mai bine si cu mai mult respect.

    • Rena
    • 04/10/2016
    Răspunde

    La Auchan Berceni am avut parte de asemenea comportament de o tipa Ignat Florentina de la departamentul gastro, am facut reclamatie pe email si nici in ziua de azi nu am primit nici un raspuns. La caserie mi-am zis oful si mi-a zis ca tipa respectiva e protejata sefului. Din pacate se vede tot acolo lucreaza iar comportamentul e pe masura.

  6. Răspunde

    Sunt multe casiere super ok, dar exista si uscaturi, din pacate!

    • Irina Calistru
    • 05/10/2016
    Răspunde

    Din pacate, peste tot se gaseste cate un asemenea specimen…eu deja le cunosc pe cele cu impresii pe ele si evit casele unde sunt ele, prefer sa stau la coada mai mult decat sa ma enervez…

  7. Răspunde

    Mi-e scarba de astfel de oameni. Chiar mi-a lasat un gust amar povestea ta, gandindu-ma la copilul care se uita dupa o bucatica de carne de pui nu ca altii dupa ultimul joc aparut. Alti casieri cer codul de la responsabil sau prin statie.
    Tot la Auchan in parcare am vazut ca masina parcata in dreptul nostru avea usa efectiv deschisa, si nici nu era incuiata. In spate o geanta pe luneta la vedere si pe pancheta un scaun de copil. Am si eu copil si stiu ca sunt momente in care cel mic te face sa uiti de tot (asta explica neatentia de care a dat dovada). Mai grav ca era un individ destul de suspec care tot dadea tarcoale si s-a indepartat cand am venit noi la masina. M-am dus la birioul de informatii si la cei de la paza si i-am rugat sa anunte prin statie numarul de inmnatriculare sa se intoarca cineva la masina sa o incuie. Cica nu au voie!!! Si nu e treaba lor daca se intampla ceva in parcare! Pe bune???????? Daca era parcata aiurea anuntau, in acest caz de ce nu. Am vrut sa fac o fapta buna si m-am ales cu jumatate de ora pierduta sa ii conving pe prosti sa anunte… intre timp unul de la paza statea prin zona.

  8. Răspunde

    Nici macar directorii nu ar trebui sa aiba un astfel de comportament. Ce sa zic? Bunul simt tine de om, nu de locul unde lucreaza. Nu doar funationarii de la stat sunt certati cu bunul simt. Si unii „privati” se pare ca l-au pierdut pe undeva :(.

    • Daniela
    • 07/10/2016
    Răspunde

    Urat comportament din partea ei;mai ales daca tu te-ai purtat frumos cu ea.e bine ca ai facut reclamatie.totusi nu sunt de acord cu publicarea numelui ei.

    • Madalin07
    • 07/10/2016
    Răspunde

    Cine vă dă dreptul să-i pomeniți numele casierei ?
    Comentați mult prea mult pe subiectul că domnişoara casieră se freca in par şi se întorcea cu spatele la dvs..nu vii se pare că cereți respect fără a raspunde cu aceeaşi moneda ?
    Casiera doar scanează, incasează şi eventual dă restul…nu se ocupă de marfa de pe raioane, prețuri etc..
    Mulți dintre noi ar trebui să învătăm să ne comportăm civilizat şi să nu îngreunăm şi mai rău decât este munca unei persoane.
    Cu stima..

    1. Răspunde

      Aveti dreptate in privinta numelui dar nu va dau dreptate in privinta lipsei de respect pe care considerati ca o manifest fata de dansa. Respectul se castiga si eu am respectat-o suficient când i-am spus buna seara. Ea este cea care nu a raspuns si ne-a tratat ca pe cersetori la casa ei.

    • Florin
    • 07/10/2016
    Răspunde

    Buna seara!Nu mi se pare corect sa-i dati numele,oricare at fi fost conflictul cu ea,are familie si poate o afecteaza,cunosc magazinul si casierele,majoritatea sunt foarte muncite si foarte obosite,nu am avut niciodata o problema cu una din ele si frecventez des magazinul.Asa cum dumneavoastra sustineti ca a fost nerespectoasa poate si ea considera acelasi lucru la adresa dumneavostra.

    • Liana
    • 07/10/2016
    Răspunde

    Bine ai facut ca ai publicat numele, pentru a ne feri.
    Nu conteaza ce probleme ai acasa ; la serviciu, esti la serviciu, si asta faci.
    ,,Divele” , daca asa se cred, sa stea acasa, ca doar nu muncesc ele….doar daca nu sunt ca acea bunicuta..

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

0 shares