Flanco oferă suport clienților 24/24 de ore, 7 zile din 7

shopping

De câte ori nu ți s-a întâmplat să vrei ceva informații despre un produs, despre cum poți accesa sistemul de rate online sau despre cum poți beneficia de anumite oferte speciale, pentru clienții care fac parte dintr-un club sau dețin un anumit tip de card, și n-ai avut cui să adresezi acele întrebări? Da, sistemul de shopping online este nemaipomenit pentru că poți cumpăra orice, la orice oră, dar, dacă banii tăi sunt buni non-stop, atunci de ce nu ai avea și servicii de suport non-stop?

Cel mai probabil la asta s-a gândit Flanco atunci când a lansat serviciul #suportclientinonstop. Practic, orice nelămurire ai, indiferent că vrei să comanzi o tigaie pentru clătite, la 5 dimineața, și nu știi în cât timp ajunge comanda, sau un televizor smart, la ora 2 noaptea, și nu ai idee cum trebuie să procedezi pentru a obține un credit online, poți suna la unul din numerele telefon 037.447.71.00 sau 021.203.81.70 și, în scurt timp, un reprezentant al serviciului clienți îți va oferi toate răspunsurile pe care le cauți.

În această seară, soțul meu tocmai se uita la niște oferte, la produse resigilate, pe Flanco.ro și îmi tot punea mie întrebări despre cum stă treaba cu o comandă din categoria asta, dacă se poate verifica produsul la livrare și alte chestii. Când i-am zis să sune direct la #flanco să întrebe, s-a cam mârâit la mine, că e deja noapte și zi liberă pentru mulți angajați și sigur nu-i răspunde nimeni. I-am povestit, pe scurt, despre serviciul de suport clienți non-stop și a decis să apeleze totuși unul din numerele de mai sus, mai mult pentru a-mi demonstra mie că nu va răspunde nimeni la telefon. Curioși dacă a răspuns cineva și, dacă da, în cât timp s-a preluat apelul? Puteți urmări acest material video.

Da, este adevărat că a durat ceva mai mult, față de obiectivul pe care și l-au propus cei de la Flanco (de a se prelua orice apel în mai puțin de 40 de secunde), dar două minute chiar nu mi se pare mult, ca timp de așteptare, având în vedere că nu vorbim despre o urgență și că apelul a avut loc după ora 20:30, într-o zi în care operatorii altor firme nu răspund deloc sau răspund după jumătate de oră. În definitiv, cu Flanco eu nu am nici un contract și totuși ei mă respectă.

Informațiile oferite de operator au fost suficiente și clare. Mi-a plăcut că a subliniat, la sfârșitul convorbirii, faptul că serviciul de suport clienți este disponibil 24 de ore din 24, 7 zile din 7, și că putem reveni oricând dacă mai sunt nelămuriri în legătură cu produsele sau serviciile Flanco.

Nu este un serviciu perfect, asta e clar, dar este de apreciat că există. Mai știți vreun alt magazin online dispus să vă răspundă la întrebări la orice oră din zi sau din noapte? Am curaj să pariez că magazinele concurente își bagă unghia în gât că nu s-au gândit mai devreme să ne respecte mai mult.

Etichete: , ,

Related Posts

Previous Post Next Post

Comments

  1. Răspunde

    De apreciat initiativa lor. Cand ma gandesc la faptul ca in anumite situatii astept si jumatate de ora, imi vine sa renunt la tot si la toate. Dar poate ca si alte magazine, dar si operatorii de telefonie mobila si cei de la banca isi vor imbunatati serviciile. Felicitari Flanco!

    1. Răspunde

      operatorii de telefonie mobila sunt cei mai praf. Niciodata nu preiau apelul in primele zece minute.

    • Nicolae Claudia
    • 16/08/2016
    Răspunde

    Da..super. Nu am sunat niciodata la Flanco, dar la operatorii de telefonie asteptam cate 10 minute si ma apucau toti aia..de aceea de multe ori prefer sa ma interesez direct in magazin.

  2. Cand incepuse sa cante fiind in asteptare, parca m-au luat racori pe sira spinarii si emotii sperand sa nu ne faci vre-o surpriza ca doar nu era 1 aprilie sa ma tii o jumate de ora sa raspunda, apoi am citit in continuare ca ai asteptat 2 minute si m-am linistit.:D

    • ghelbere elena
    • 17/08/2016
    Răspunde

    Sa se tina de cuvant ca m-am saturat sa astept minute bune ca sa raspunda un operator.

    • nicolae adrian
    • 17/08/2016
    Răspunde

    super initiativa. am sunat si eu de curiozitate (am intrebat de un produs) si mi-au raspuns in 50 de secunde..good job

    • Gheorghe Madalina Georgiana
    • 17/08/2016
    Răspunde

    Cel mai bun serviciu. L-am încercat și eu acum vreo două zile și deși am sunat la 21:36 mi-a răspuns în secunda 36. Sincer nici nu mă așteptam la viteza asta. Acum sa vedem cat va dura, ca de obicei ce este nou pe piața, când văd că au căutare îl strica

  3. Bine a mai fost gandit acest suport clienti. De-ar gandi la fel mai multe firme, si mai bine ar fi!

  4. Răspunde

    Serviciul asta mi se pare foarte tare. Cu atat mai mult pentru faptul ca este non stop. Tocmai ii spuneam si prietenului meu despre noul serviciu implementat. Data viitoare cand o sa vreau sa cumpar ceva, Flanco o sa aiba prioritate pentru chestia asta, ca e mai aproape de clienti si stiu ca o sa pot lua legatura cu ei in caz de orice.

  5. Răspunde

    Nu am vazut nicaieri asa promptitudine. Felicitari Flanco

    • Hacman Mariana
    • 18/08/2016
    Răspunde

    Vor avea numai de castigat daca vor proceda mereu asa…o modalitate de a si atrage clientii…Felicitari celor de la Flanco!

    • Comanescu Angela Cristina
    • 29/08/2016
    Răspunde

    le am testat promptitudinea si amabilitatea si da,un serviciu bine pus la punct…felicitari

  6. Sunt putine companiile care ofera astfel de servicii.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

0 shares