Daca as fi masina, as vrea sa fiu Corolla

Am mai jucat jocul asta. Jocul in care ne gandim daca am fi un fruct ce am vrea sa fim, daca am fi o planeta, care din ele am vrea sa fim. Si, azi ma gandesc la masini. De ce la masini? Pentru ca in ultimele zile, cu atata ploaie, toata lumea si-a scos masina iar cozile la semafoare au fost prilej de admirare a celorlalte masini din trafic. Mi-a fost dat sa vad si masini vechi si masini noi, unele mai puternice, unele mai curate, unele imi inspirau siguranta, altele nu. Pe unele mi-ar fi fost mila sa le scot pe ploaie din garaj. Si, ma gandeam daca as fi masina, ce model as vrea sa fiu; ce nume mi-ar placea sa port.La domeniul auto nu prea ma pricep. Dar, cand vad o masina frumoasa, nu ii port pica si nu ma sfiesc sa o admir. In domeniul auto, sau nu, frumosul place tuturor. Frumosul atrage, frumosul vinde dar, frumosul care nu da satisfactie decat privirii, piere repede. Insa, cand esteticul se imbina cu fiabilitatea, ia nastere dorinta. Dorinta de a o avea, de a fi admirat pentru ca o ai. Vorbim desprea a 11-a generatie de masini Toyota Corolla. Sunt convinsa ca multe masini o invidiaza pentru look-ul fresh si nu le convine sa afle ca e cea mai vanduta masina din lume. Cu fiecare generatie e devenit mai placuta ochiului si mai capabila sa raspunda nevoilor milioanelor de oameni care au condus-o si o conduc. Dar noua Toyota Corolla, depaseste toate asteptarile. Ca in orice alt domeniu, si cand vorbim despre masini, normal ca prima data ne uitam la „aspectul fizic. Design modern atat la exterior cat si la interior, spatiu mai mult, astea se vad direct. Daca ii mai deschizi si o usa, respiri comoditate si siguranta prin toti porii. Generatia noua de Toyota Corolla are un aspect frontal de tipul Keen Look, este avangardista si eleganta in egala masura si impresioneaza prin detaliile care sunt si estetice si utile. E o atleta de cursa lunga, pregatita chiar si pentru drumurile noastre. Singurele ei scopuri sunt sa atraga atentia asupra conducatorului sau, stralucind printre alte masini in parcare, sa il duca in siguranta la destinatie si sa ii faca sofatul mai placut.

Noua Corolla a obtinut maximul de 5 stele la testele Euro NCAP, asta fiind un nou argument ca nu e doar frumoasa. Ca si in cazul femeilor, vorba cu „frumoasa da’ proasta” s-a dus de mult si in cazul masinilor. Nimeni nu ar vrea o masina puternica daca ar fi urata pentru ca nu o ia sa mearga la arat cu ea, la fel cum nimeni nu ar cumpara o masina doar pentru ca e frumoasa. Daca vrei ceva doar frumos sa iti iei un bibelou sau o masinuta de jucarie. Dar, daca iti doresti o masina si aratoasa(de la mama ei), in care sa te simti in siguranta, sa simti ca ai tot confortul si toate dotarile moderne, atunci eu iti fac cunostinta cu noua Corolla.

Fiabilitatea e parte a legendei Toyota de multa vreme. Designul nou e ceea ce o intregeste si ceea ce a facut din ea cea mai vanduta masina. Caracterul si formele proeminte au fost foarte bine primite. Un design indraznet, care emana dimanism, atrage din prima. Liniile ascutite, led-urile, piesele cromate dau un suflu nou modelului nou de Toyota Corolla. Cu siguranta e genul de masina de care te apropii si il deschizi cu mandrie. Te urci in ea si esti uimit de cat de mult spatiu ai la picioare, de finisajele din materiale mult mai bune decat la modelele anterioare, intr-o parte mai moi ca sa fie confortabile, in alta parte mai tari ca sa reziste in timp, dar totul la indemana si totul pentru ca sofatul sa fie o placere si o activitate sigura.

Masini frumoase vezi peste tot dar Corolla e mai mult decat atat. E frumoasa cu un scop precis. De asta, daca eu as fi o masina, as vrea sa fiu Toyota Corolla, sa stiu ca ma vrea toata lumea si ca nu o sa regrete ca m-a ales, ca exteriorul si interiorul sunt la fel de frumoase si va avea parte de o relatie de lunga durata si presarata cu momente unice.

Articol scris pentru SuperBlog 2013.

Related Posts

Previous Post Next Post

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

0 shares