Un compresor este o masina termica folosita pentru marirea presiunii unui gaz inchis intrun recipient, prin micsorarea volumului sau. Compresoarele comprima aerul de la o presiune initiala de intrare, pana la presiunea de refulare, superioara. Supraalimentarea cu compresor mecanic este o alta metoda de a mari densitatea de putere a unui motor, similara cu utilizarea unui turbocompresor. Diferenta intre compresorul mecanic si turbocompresor este lipsa turbinei. In cazul compresorului mecanic puterea de antrenare este luata direct de la motorul termic. Fiind antrenat direct de motor, prin intermediul unei curele, compresorul mecanic are avantajul raspunsului rapid la apasarea pedalei de acceleratie. Comparativ cu un turbocompresor, cel mecanic nu poseda asa numitul „turbo lag” deoarece cresterea presiunii depinde direct de turatia motorului termic si nu de viteza de curgere a gazelor din evacuare. Printre dezavantajele unui compresor mecanic se numara puterea consumata de la motorul termic si randamentul scazut la turatiile inalte, datorita frecarilor dintre piesele rotorului.
Va recomand radiator apa BMW sau consultati oferta filtru uscator.