Am si eu un cont curent la BCR in care cam sufla vantul. Mai intra cateodata niste banuti prin el, din diverse activitati, dar nu poposesc mult acolo. Nici macar nu am apucat sa fac si card ca prima data nu m-am gandit, a doua oara nu mergea aplicatia, a treaia oara era coada ca la carne si apoi am renuntat la idee. Dar, de curand, trebuia sa primesc niste banuti si aveam nevoie sa verific starea contului. Pana acum, faceam asta fara nici o problema, rapid, logandu-ma in contul meu 24 Banking. Parola anterioara expirase si aveam nevoie de una noua ca sa ma pot loga pentru a verifica situatia mea financiara. De aproape o saptamana am tot incercat zilnic sa generez online o parola noua si de fiecare data rezultatul era acelasi : „Momentant cererea nu a pututu fi procesata. Va rugam reveniti!”
Trecu o zi, trecura doua si in fiecare zi incercam din nou, fara rezultat. Asa ca, azi am pus mana pe telefon si am sunat la relatii cu clientii la banca. Am trecut prin toate chinurile identificarii si mi s-a spus ca momentan site-ul are o „mica” problema. Parerea mea e ca o problema „mica” se rezolva in cateva ore, nu dureaza cateva zile. Si nici nu inteleg de ce nu se poate furniza aceasta parola ca si parola unui card sa ai posibilitatea sa ti-o schimbi cu una pe care o vrei tu si sa raman aceeasi la infinit. De ce trebuie schimbata la trei luni? Abia reusesc sa invat o parola ca trebuie schimbata cu alta. Iar, la finalul convorbirii telefonice, dupa ce ca vorbesc pe banii mei sa obtin ceva ce ar trebui sa pot obtine online ca de aia platesc comision de administrare si de toata cele, mai vor sa le raspund si la un sondaj tot pe banii mei. Nu, multumesc!