Facebook vrea ma uimeasca si sa ma dea peste cap mereu. Nici nu apuc bine sa ma obisnuiesc cu un aspect si niste functii ca mai aduce altele noi. De data asta, s-a ispirat de la fratele lui vitreg, twitter si a bagat si el hashtag-ul. Utilizatorul de Twitter Chris Messina a creat hashtag-ul in 2007. Twitter a adoptat in cele din urma sistemul de organizare a informatiilor in jurul unui anumit subiect. Adaugarea unui hashtag pe un cuvant sau o expresie se realizeaza prin adaugarea in fara lui a unui semn „#” fara ghilimele si fara spatiu intre simbol si cuvant sau grup de cuvinte. Scopul unui hashtag este de a-i ajuta pe oameni să descopere mai usor ceea ce spun ceilalti in legatura cu un anumit subiect si sa participe la acea conversatie”.
Rau nu e, doar ca va dura mult pana sa ne obisnuim cu aceasta noua functie. Si cam banuiesc ca unii vor abuza de ea pentru a obtine vizualizari ale unui continut care nu are legatura cu hashtag-ul pus. Daca vreau, insa, sa gasesc mai multe discutii pe facebook despre pantofi sa zic, este suficient sa postez pe wall-ul meu „#pantofi” si apoi sa dau click pe hashtag-ul obtinut si mi se deschide fereastra cu cele mai recente discutii si postari despre ceea ce ma intereseaza.