Unora le place sa vanda, altora sa cumpere. Dar vanzatorul nu trebuie sa aiba la dispozitie numai marfa si gata scoate bani. E nevoie de mult mai mult. Nu e ca la seminte ca doar le prajesti si iesi la colt sa strigi :”Ia samanata, neamule!”. Greu la deal cu boii mici si e la fel de greu pentru un magazin online sa se puna pe picioare si pentru asa ceva eu recomand incrierea in GPeC 2013.
Ce inseamna GPeC? Gala Premiilor eCommerce e o competite care se intinde pe durata a sase luni si culmineaza cu festivitatea de premiere a celor care isi trec examenul maturitatii in vanzari cu brio. Ca sa intri in hora e musai sa dai mana cu restul dansatorilor deci primul pas e sa te inscrii in competitie. Pentru a fi acceptat la GPeC 2013, magazinul tau online trebuie sa aiba minimum 6 luni vechime pe piata (adica sa fi fost lansat cel mai tarziu in luna octombrie 2012). Inscrierea la GPeC 2013 presupune achitarea unei taxe in valoare de 250 EUR + TVA / magazin. Dar cheltuiala ta se va transforma rapid in profit si am sa iti explic cum.
Te inscrii in competitie nu doar cu gandul de a obtine vreun premiu ci certitudinea ca vrei sa cresti calitatea magazinului tau online, sa corespunda cat mai bine nevoilor si cerintelor consumatorului. Platesti 250 de euro dar beneficiile pe care ti le va aduce participarea la GPeC sunt mult mai valoroase si obtinerea lor ar putea fi mult mai costisitoare. Sa vedem exemple:
- primesti pentru un an, marca de incredere TRUSTED, complet gratuit. Altfel, ai plati pentru asta 120 de euro+TVA. Din rezultatele chestionarului administrat în 2008 de echipa Link 2 eCommerce pentru consumatori a rezultat ca 85% dintre cei care cumpara online şi 65% din cei care nu au cumparat inca pe Internet, ar avea incredere mare şi foarte mare intr-un site de comert electronic care ar afisa o marcă de încredere.
- iti asiguri participarea gratuita pentru doin din angajatii magazinului tau la Conferintele 27-28 mai(la care taxa de participare este de 150 euro). Acolo se vor intalni cu marii jucatori din online (autohtoni si internationali) si vei avea parte de keynote speeches, panel-uri de dezbatere si workshop-uri de dimineata pana seara. Deci training inclus!
- beneficiezi de un audit al magazinului in valoare de aproximativ 1500 de euro. Magazinul tau online va fi analizat prin prisma celor mai importante criterii de care trebuie sa tii cont pentru a-ti dezvolta afacerea. In plus, indiferent daca te numeri sau nu printre castigatori, primesti raportul de audit continand notele si explicatiile juriului ca sa stii ce probleme ai si cum le poti remedia. Evaluarea, iti garantam ca nu va fi facuta de amatori ci de cei mai buni specialisti in domeniu.
- beneficiezi gratuit timp de 1 luna de implementarea ClickTale – unul din cele mai cunoscute tool-uri de customer experience analytics la nivel mondial.
- magazinul tau va fi supus analizei pe o perioada de sase luni, prin prisma mai multor criterii, in doua etape de jurizare. Un urma jurizarii, primesti rapoarte detaliate cu explicatiile juriului pe punctele tale slabe sau forte. Mai mult decat atat, acelasi juriu te intampina si cu recomandari pentru a remedia problemele detectate. Asta inseamna consultanta gratis, intr-o lume in care informatia costa cel mai mult.
- In cadrul competitiei se va organiza si un studiu online, pe cateva sute de consumatori obisnuiti care ii vor da cu parerea despre site-ul tau, ajutandu-te sa iti dai seama ce trebuie schimbat ca sa fie pe placul lor.
- participarea la competitie inseamna sa iti faci cunostinte noi.
- beneficiezi de promovarea magazinului pe site-ul competitiei pe toata durata acesteia.
Daca magazinul tau online e bolnavior, GPeC ii face analizele si ii da si tratament. Numai sa il respecte! GPeC poate inseamna un nou inceput pentru tine. Au participat la GPeC de-a lungul anilor: eMAG, Altex, Eximtur, evoMAG, MarketOnline, PCfun, PC Garage, Aoro, TinaR, FashionUp, Elefant, FloriDeLux, Floria, 123flori, BestKids, RCA-ieftin si multe, multe altele. Poti calca pe urmele lor! Si fiindca ne plac cifrele, mai ales cand sunt in favoarea noastra, in loc de „noapte buna” iti urez vise placute dupa ce vei fi studiat atent urmatorul tabel.
Postare înscrisa în campania – Incurajeaza magazinele online sa se inscrie la GPeC 2013 – o campanie organizata de Gala Premiilor eCommerce si BlogalInitiative.ro, cu sprijnul: evoMAG (www.evomag.ro); F64 (www.f64.ro/aparate-foto.html); ZorileStore (www.zorilestore.ro/tricouri).