Organizatiile nu se pot limita niciodata la oferirea unor produse sau servicii de buna calitate. Este intotdeauna necesar sa existe si un proces de informare a consumatorilor in legatura cu avantajele prezentate de folosirea bunurilor sau colaborarea cu o organizatie. Aceasta informare are loc prin marketing, prin publicitate. Dar procesele de marketing sunt unele extrem de complexe, fazele acestora fiind numeroase si necesitand echipe foarte bine pregatite, care sa gandeasca o campanie pana in cele mai mici detalii. Importante sunt insa intotdeauna mesajul si imaginea care ajung la client. Practic, acestea reprezinta rezultatul final al unei campanii de marketing, interactiunea cu publicul-tinta. Aceasta interaciune se realizeaza prin intermediul sistemelor expozitionale, care reprezinta produse de publicitate care au rolul de a asigura consolidarea imaginii unei organizatii si transmiterea mesajului. Cele mai utilizate sisteme expozitionale sunt cele de tip roll-up, pop-up, people stopper, stand sau banner.
Recomand utilizarea unui people stopper Visionexposystems.com despre care puteti afla mai multe pe site oficial.