Oricat s-ar bate unii cu pumnul in piept ca lor nu le trebuie una sau alta, cred ca tuturor ne plac promotiile si concursurile pe care le luam ca pe o provocare. E drept ca si firmele se intrec in a oferi astfel de promotii. Asa ca aflu de pe o sticla de Coca-Cola despre capacele norocoase, sub care poti gasi scris cuvantul „premiu”, si mergi in magazinele participante la campanie si iti iei o sticla de Coca-Cola 500 ml. Cu ocazia unei petreceri , care s-a tinut la noi acasa am reusit sa strang fabulosul numar de 6 capace castigatoare.
Acum sa vedem ce fac cu ele, ca de o saptamana tot intreb in magazinele participante din zona mea si acelasi raspuns : „nu avem deocamdata pe stoc”.Problema se pune in felul urmator : cine e de vina: organizatorul ca nu trimite sticlele in locatiile respective sau partenerii care aleg sa bage aceste sticle promotionale la vanzare in loc sa le foloseasca in scopul in care le-au primit? Astfel de lucruri s-au mai intamplat. In martie am cumparat de la un magazin de cartier o sticla de apa minerala pe care scria clar ca se ofera gratis la o sticla de Pepsi, iar luna trecuta am cumparat o cutie de branza Apetito dintr-un mini-market, la super pret, pusa la raftul de promotii, dar pe al carui dos scria frumos „sampling’ . Azi am gasit un capac norocos si la Pepsi, sa vad maine cum sta treaba si la ei , parca aud deja: „nu avem pe stoc”.